Veelgestelde vragen

“Spijtig om te horen dat het apparaat niet correct functioneert. U kunt uw defect apparaat bij ons aanmelden via het retour formulier. Wanneer u alle gegevens ingevoerd hebt, krijgt u van ons bericht over de verdere afhandeling.”
“Dat is vervelend. Wij hebben echter de kassabon of aankoopticket nodig om u verder te kunnen helpen. U kunt bij het verkooppunt waar u het artikel gekocht hebt, een kopie kassabon of aankoopticket aanvragen. Deze mag geschreven zijn maar moet wel voorzien zijn van een filiaalstempel, de aankoopdatum en het aankoopbedrag. Met deze kopie kunnen wij u verder helpen.”

Zodra uw apparaat is ontvangen, ontvangt u automatisch een email met daarin een link geplaatst.
Via deze link kunt u 24/7 via ons portal de actuele status van uw reparatie inzien.

“Wij leveren een beperkt aantal onderdelen. Vul het contactformulier in. Vermeld hierbij welk onderdeel of accessoire u zoekt. Na ontvangst van uw gegevens, gaan wij voor u kijken of wij het onderdeel of accessoire voor u kunnen bestellen.”