
Veelgestelde vragen
Spijtig om te horen dat het apparaat niet correct functioneert.
U kunt uw defect apparaat bij ons aanmelden via het retour formulier. Wanneer u alle gegevens ingevoerd hebt, krijgt u van ons bericht over de verdere afhandeling.
Dat is vervelend. Wij hebben echter de kassabon of aankoopticket nodig om u verder te kunnen helpen.
U kunt bij het verkooppunt waar u het artikel gekocht hebt, een kopie kassabon of aankoopticket aanvragen. Deze mag geschreven zijn maar moet wel voorzien zijn van een filiaalstempel, aankoopdatum en het aankoopbedrag. Met deze kopie kunnen wij u verder helpen.
Zodra uw apparaat is ontvangen, ontvangt u automatisch een email met daarin een link geplaatst.
Via deze link kunt u 24/7 via ons portal de actuele status van uw reparatie inzien.
Als u een accessoire of toebehoren wilt bestellen verwijzen wij u naar onze online shop www.sershop.nl. Hier vindt u alle artikelen welke wij verkopen voorzien van een afbeelding en prijs. Na ontvangst van uw betaling zal de bestelling verzonden worden.
Kunt u het accessoire niet terugvinden in de webshop, vul dan dit formulier in. Vermeld hierbij modelnummer van het apparaat en welk accessoire of toebehoren u zoekt. Na ontvangst van deze gegevens trachten wij het voor u te bestellen.