Services
Sertronics levert een compleet after sales service pakket. Vanaf het eerste contact met onze klantenservice tot en met de (retour)levering van het product tot aan de drempel van jouw woning.
Klantenservice
Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag met antwoorden en adviezen over reparatie aanvragen, omruil van producten, retour aanvragen of vragen over leveringen van onderdelen en accessoires. Tevens kunt u bij onze klantenservice terecht voor vragen over de status van lopende reparaties en bestellingen.
Reparatie
Een defect product is nooit fijn. De monteurs van de Sertronics hebben veel kennis, jarenlange ervaring en staan garant voor de kwaliteit van de reparaties die zij uitvoeren. Reparaties worden zowel binnen- als buiten garantie uitgevoerd met originele onderdelen. De reparatie neemt maximaal 15 werkdagen in beslag. Indien het langer duurt, doordat we bijvoorbeeld een onderdeel moeten bestellen, word je hierover geïnformeerd.
Verkoop accessoires en toebehoren
Accessoires en toebehoren worden geleverd via onze webshops. Sertronics levert toebehoren en accessoires voor klein huishoudelijke apparaten in de Sertronics webshop, lamp-units, afstandsbedieningen en accessoires van Optoma producten in de Optoma webshop en alle producten van Emmident in de Emmi-Dent webshop.